Canlarım biraz uzun olacak hakkınızı helal edin 🤲 Pcos olan bir genç kızdım hep ilk adetten beri 3 yıl önce evlendim ve neler varsa denedim hamile kalmak için ama olmadı. En sonunda artık tedavi olmamayı ve kafama takmamayı kafaya koymuştum. Ama o ay tesadüfen beta hcg 53 ile henüz 15 günlük hamile olduğumu öğrendim 🤲 Eşimle sevinçten ağlaya ağlaya gittim sağlık ocağına sonuç almaya Allah isteyen herkese nasip etsin 🤲 Hiç şikayetli bir hamileliğim olmadı toplasanız 10 kez anca kusmuşumdur sadece som haftalar midem çok yanıyordu onu da maden suyu ve soğuk sütle hep idare ettim. Eşimle virüs yüzünden hamileyken işimizi kaybettik evde sıkıntılı günler geçirdik ama kızım bize hep umut oldu 🥰 10 kilo alıp hiç anlamadan günleri bitiriyordum haftalar geçiyordu 36. Haftada adet gibi ağrılarım başladı defalarca korkup acile gittim doğuruyor muyum diye ama daha 36 da nst de az az çıkan sancılarıma evde hurma squat pilates gibi yöntemlere forumda açtığım doğuramıyorum totemine doğum başlamış ama istersen sancılarını evde çek diyen umursamaz devlet hastanesi doktorlarıma rağmen kızım 40. Haftaya kadar gelmedi😁. Dün sabah 2 cm açıklık ile son kez gidiyorum diye düşünerek yine gittim ama sancın var ama önemli değil bebeğin suyu az kalmış ve kilolu ama olsun bişey olmaz diyip beni cuma gel diye savuşturan doktorla tartışıp ağlayarak çıktım hastaneden. Eşimle konuştuk daha sonra ve kızımızı riske atamayız diye düşünüp il de özel bir hastaneye geldik. Artık 40 haftan dolmuş bebeğin iri normal doğum seni zorlar diyen doktor ile epidural sezeryan da karar kıldık ve 30.06.2020 saat 16.02 de Masal kızıma kavuştum 🥰 Rabbim isteyen herkese nasip etsin ve sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🤲 sorularınız varsa 1 günlük anne olarak cevaplamaya çalışırım 😁 biraz uzun oldu ama değdi 😅 bu arada hemen kahve ve sıvı tükettim hiç başım ağrımadı ayrıca depend harika bir şey 😅 sabitler misiniz @NaimeYilmaz