123kbr Temmuz anneleriii ❤️ Cuma günü muayenem var 37+5 im ben çatı muayenesi yapıcak büyük ihtimal doktorum ama benim hiç sancım falan yok sezaryan demesi yüksek mi sizce
Eliftmzkrkmz 123kbr bende 37Yim bugün çatı muaynesi oldm çocukta 3500 gr pazartesiye kdar kendi olursa olur yoksa haftaya 3700 geçer çatında çok müsait değil szeryanla alırım dedi doktorm
Busratm 123kbr Çatı muayenesinde senin kemik yapının normal doğum uygun olup olmadığına bakacak yani sancının o an için önemi yok.