Eşim bana dediki bu ilk bebeğimiz adını sen koy dedi bende tamam dedim kabul ettim bugün isimleri söyledim GÖKTUĞ İLE GÖRKEM İKİSİDE BENİM ÇOK HOŞUMA GİDİYO söyledim iki ismide bana dediki bunlarimi koyucan dedi türkçe bi isim olsun dedi zaten ikiside türkçe güzel isimler delircem ya 38 haftalik olucaz cuma günü daha isim düşünüyoruz biz kafayı yicemm 😳😞😨