26+2 yiz kızlar bugün bi kaçamak yapım dedim ilk defa ya cips yedim tuzlu malum bide akşam dondurma yedim hiç tatlı yememiştim tatlı hakkımı onunla kapatayım dedim bir şişti ayagım babaannemin ayağı gibi bastırıp cekiyorum on dk düzelmiyo çöküntü bacakta ve ayağımda özellikle birden oldu sağda daha çok var mo yaşayan korkmuyoda değilim şiödi havaya diktim suda içiyorum başka napsam ki kiraz sapı bize sakıncalı olur mu ?iğne batırsam pısar yani 😂