Sayka Belimde acayib agrilar var ve bir saat filan araliqla sirtimdan karnima kalcama bi sanci geliyor.acayib agrilarim var
Prensesss Sayka geçmiş olsun canım simdi sancının girip çıktığı aralıklara dikkat et giderek kısalırsa doğum sancısıdır kaç haftalıksn
Prensesss Sayka bide gerçek sancılar genelde ilk belden vurur ama hayrlısı zamanı geldyse kolayca doğurursun inş yat dinlen uzan bakalım geçmezse gercek sancıdır 🙈
Aden Sayka canım ılık duş al ağrıların geçiyorsa kas ağrısıdır geçmiyorsa sancılarındır Benin’de haberdar et merak ettim
Sayka Prensesss 38+5 canim wimdi banyo yapicam inwallah bu gun yarin gelir Paśam. canim ayaklarim kasigim cok agriyir😒sancilarimda var. tamam nolursun burda ol yazicam sana sık sık
Prensesss Sayka tamam canım bende korkuyorm ama sakin olmak lazım suyu beline tut acılmanı artırır hatta küvet varsa sıcak suyu doldur uzan biraz faydası olur Allah yardmcn olsun bende bugn 38 oldm az kaldı sabredecez
Aden Sayka Doğum sancıların canım su kaynat sıcak su torbasına koy beline koy açılmanı kolaylaştırır birisi varsa beline masajda yapsın Allah yardımcın olsun
Sayka Aden hstaneden geliyorum acılmam yok ama sancı kasılmalarım cok doktorum doğum 2 gün falan sora olur diyor
Sayka sancı arası zamana bakıyorum hala 30 dakika . yürüyorum oturub kalkıyorum birde kaynanam belimi masaj ediyor inşallah doğum sancıları olur azalmaz
Aden Sayka rabbim yardımcın olsun canım sıcak suya otur bol bol sandalyeye oturup kalkıyormuşsun gibi hareket yap duşta geçmediyse Doğum sancılarıdır onlar normalde duşta geçmesi gerekirdi kas ağrısı olsaydı belini sıcak tut
Sayka BeyzaNurr Canım sancılar doğum sancıları ama acıklik yok doktorum 2cmdan bile az dogum bawlamasina 2 gun filan var dedi😒
Beyza12344 Ben de 29. Haftamdayım daha once hiç nts ye alınmadım bu normal mi doktora zaman zaman karnımda kısa sureli agrılar olduğunu söylemiştim normal dedi