Sabihak gece yatarken babe çatlak kremi, sabah kalkınca palmers çatlak yağı, her duştan sonrada tüm vücut bebeyagi kullanıyorum. Maliyeti dersen tanıdık eczacımiz var kremi 120 den alıyorum toplamda bana bunların hepsi 2000 liraya falan mal olacak. Yağ uzun dure gidiyorda krem 20 günde bitiyor. Ben çatlamazsam demekki bakımla alakalı dicem. Çünkü cildim çok kuru ve çatlamaya çok müsait. Yıllara öncesinden nasıl oldugunu bile anlamadığım çatlaklarım var. Şimdi 28+3 um daha bı catlak belirtisi görmedim insallahta görmem. Bu kadar masrafa catlarsam çok üzülürüm