Ben bugün ikinci dozu vurdurdum herkesin kendi tercihi ama senelerdir doktorların ebelerin sağlıkla söylediği şeyler bana saçma ve boş gelmez o yüzden en bilindik genel şeyleri her zaman tereddütsüz yaparım benim fikrim bu yaptırın veya yaptırmayın diye baskı kuramam sizin tercihiniz 🙂