Eslinam123 Kızlar 6 aylık hamileyim geçmiyor bulantılarım prilam iyi geliyordu doktor artık içme onu kimyasal sonuçta dayanmaya çalış dedi ama ben çok kötü oluyorum varmı işe yaradı dediğiniz birsey
ballilokum Eslinam123 canım bana sabah yataktan kalkmadan tuzlu yemek iyi geliyordu. Şimdi bulantım yok şükür ama kan dolaşımı hızlanmadan ye demişlerdi. Yatağın yanına beyaz leblebi ve çubuk kraker koydum kalkmadan onları yedeğimde günüm daha iyi geçiyordu. Denemediysen dene istersen
Eslinam123 Mom9272 neden bu doktor böyle söylüyor o zaman yok yani geçmiyor bulantı 3 ay çekip atlatan şanslı kesimden değiliz
Ayyucebanu Eslinam123 bazı doktorlar ilac içirmeye karşı, anne olacaksın katlan diyorlar resmen bende 37 haftalığım prilamı 6. Haftadan beri kullanıyorum sana iyi geliyorsa iç
Ayyucebanu Mom9272 gece yatmadan iki alıyodum da bu hafta artık teke düşürdüm yavaştan bırakmaya çalışıyorum
Eslinam123 Mom9272 2 tane içiyordum geceleri ama 1 e indirdim en azımdan çok içmiyim diye hani çok hafif oluyor o şekilde yasantımı etkilemiyor ama içmediğim günler yaşayan bir ölüyüm😞
Eslinam123 ballilokum maalesef tuzlu çubuktan tiskimme geldi ve leblebiyide hiç sevmem daha çok midemi bulandırır gibi 😂
Eslinam123 Mom9272 sen birde son haftalarındasın canım hala geçmiyor demek benimse geçmicek hala bir umut diyorum
Eslinam123 Mom9272 Bu arada sağlık ocağı doktorum bana söyledi aşı olmaya gittiğimde o ilacı yazdırayım dedim haftaya kendi doktoruma gidicem onada sorarım tekrar
sevo52 Bende 32.haftadayım hala yatmadan önce iki tane içiyorum. İçmediğim gün mahvolduğum gündür. Mide yanmalarım başladı şimdide gece uykusu doğru düzgün yok sabah acı su atıyorum direk. Çok çektim hamilelikten sağlıkla gelsinler inş🙏🏼
Eslinam123 Mom9272 ilk bu ilacı önerdiğinde çok kötü olmazsan içme demişti 6. Haftamdı o zaman her gittiğimde de yazdırırım bu sefer sağlık ocağına yazdırayım dedim az kaldı böyle söyledi hatta iki doktor birden orde