Zekiye_79 Ben hamile olmadan önce aklıma hiç ekşi gelmezdi aksine tatlıyı çok severdim şimdi tatlıyı pek yemiyorum ara sıra istiyor canım ama ekşiye düştüm en çok koruk yiyorum terlemesini yapıp 😂😂
Rabiamesut Zekiye_79 Bende aynı hamile olmadan önce ikisini de çok severdim ama hamileliğimin başından beri ekşi şeyleri daha fazla yiyorum meyve çok tüketiyorum🤤mideme dokunmasa sabahlara kadar limon ekşi erik yerim🤤🤤ama tatlı🤢baharatlı ve yağlı yemekler🤢🤢midemi alt üst ediyor
Gizemito Zekiye_79 İlk zamanlar erik ve yaz meyveleri aşermiştim mart ayında 🤭 Şimdi ise aşırı bir şekilde deniz, kum, güneş ve tatil aşeriyorum 😢😌
Srhtzlyh Zekiye_79 canım sürekli ekşi ve tuzlu şeyler çekiyor. Şerbetli tatlılardan midem bulanıyor🤢. Birde yazin ortasinda ayva aşerdim. Etrafra o kadar erik kiraz çilek güzel yaz meyveleri var ve ben daha önce giç sevmediğim ayvayı aşeriyorum🤦♀️
Zekiye_79 Eemmyy üzümün olmamış halidir ekşidir tek tek bi kabın içine ayıklayıp tuz toz biber atar ağzını kapatır 6 dkk boyunca sallarız sonra ağzını açar yeriz buna da terleme deniliyor 😊
zeyzey95 Zekiye_79 ben hiç bişey aşermedim 21+4üm sadece tatlı çikolata falan çok severdim her gün yerdim hamile olduğumdan beri tatlıdan iğrendim belki 3 4 kere çikolata bir kere tatlı yedim herkes kız olacak dedi ama oğlum olacak 😂
Eemmyy Zekiye_79 hıı anladım. Değişikmiş ilk defa duydum üzümün o şekilde yenildiğini☺️☺️Ama tadı nasıl olur bilemedim 🤔☺️☺️
Eemmyy EylulEsen normalde acı we ekşi acayip sewerdim, tatlı asla yiyemezdim. Hamilelikte ekşiden tiksindim hep tatlı yemek istiyorum☺️☺️