Defnenaz merhaba, hayırlı olsun öncelikle. Bende tüp bebek ile hamile kaldım. Ve sadece 3 yumurta toplandı, 3üde döllendi ve 1i tranfer edildi, bende cok kaygılandım, arkadasımın 40 yumurtası toplanmıştı, hiç şansım yok diye aglıyordum ama öyle değilmiş, kalitesi önemliymiş, yaşım 32. Ahm düşük, tüpler tıkalı 2 ameliyat geçirdim ve cok şükür ki tuttu. Allahım sizede nasip etsin. Umudunuzu kaybetmeyin.