Fuzuli Hanımlar 29+2 deyim hala doktor seçimimi yapamadım. Hem hastane açısından hem doktor açısından ilgili,özenli, fahiş fiyatları olmayan doktor hastane tavsiyesi istiyorum sizden. Samsun’da yeniyim. Nereyi ve kimi tercih etmeliyim?
Sfk55 Fuzuli ben büyük Anadolu yeni şubede Sefa erdem özhana gidiyorm cok memnunum İnternetten bulmstum bende. Yorumlardan faga fazlasını hakedyr gercekten tavsiyem ederim
beatrice00 Medikalpark Naziye Gurkan sabah . Bence haftaniz epey ileri doktorunuza biranonce karar vermelisiniz
Fuzuli beatrice00 muayene ücreti ve doğum ücreti nasıl peki ? Birde Merve hanıma da çok iyi diyorlar medicalparkta bir bileğiniz var mı ?
Sfk55 Fuzuli canım ben basta hastaneye dogum paketi kapsamında 1500 TL ödedim. Doguma kadar sadece katkı payı 15 TL muayenede ödüyorum. Kan idrar tahlilleri de ücretsiz. Detaylı ultrason için ekstra para ödedim. Dogumdan sonrada 4 ay ya da 6 ay cocuk için de muayene ücreti uyguna geliyordu. Bir de dogumda 1000 TL gibi indrm olucak. Ama inanın dogum ücretini hatrlmıyrm tam olarak 3000 civarı bişeye düşüyordu sanırım. Normal muayene ücreti 135 TL ama.
Sfk55 Fuzuli Merve hanımdan bir arkdsım dogumda hiç memnun kalmamş kimseye önermıyordu ama, sebepini detaylı bilmiyorum tabi. Benimde listemdeydi Merve hanım ama duyunca bir olumsuz yorum bile insan gtmk istemıyr 🙈
beatrice00 Fuzuli merve hanımı ben de onermem pek memnun kalan duymadim ondan. Muayenr ucreti sendika indirimi ile 123 tl. Ama dogum ucreti net bilmiyorum henuz dogum yapmadim arkadaslarin da hepsi farkli farkli durumlari vardi ucret degisken biraz
Fuzuli Arkadaşlar sonunda karar verdim sanırım Yard. Doç.dr.Zehra Yılmaza gideceğim inşaallah. Çok methedilmiş özel kliniği var atakumda. Medibafra hastanesinde de doğum yapmayı planlıyorum.