Kızlar hayırlı geceler☺️ 37+4 hamileym, ultrasona göre son 17 gunum kaldı. Son hazırlıkları da tamamlamak istiyorum ama şimdi sipariş etsem erken mi olur az bi zamanı kalanlar nasıl yaptınız dolapta bekleyince beyazlaşma oluyor çikolata da diye sipariş veremiyorum :)