Meltem_71 Kizlar 8 haftalik gebeyim ve iki gündür kasik bölgemin biraz üst tarafi inanilmaz derecece de ağrı yapıyor normal mi acaba 😔 Bu arada üşütmusum öksürük var bayadir ama ağrı hic kesilmeden yeni olmaya basladi acaba onunla bi etkisi var mıdır
zumrabasra Meltem_71 normal ama idrar yolu enfeksiyonuda olabilir bence bi gidip idrar tahlili yapmanda fayda var canm benmde cok kasık agrılarim vardi yaptik intihao cıkti
Gperi Cok normal canım benim vücut değişiyor bendede olmuştu hatta benim hep kasık agrım var 6 ayıma girdim hala var yani 😂