Ben 20 haftalık hamileyim. Beyaz peynirden tiksindim hamileliğimin başında ,ondan beri kaşar peyniri yiyorum, ödem falan da hiç olmadı. Bebeğin kilosu için çok yararlı diyor doktorum. İnanmayın bence internette her okuduğunuza. Doktorunuza danışın en azından. Herkese iyi akşamlar 🙏🏻