Canım normal bir hal sakin stres yapma,benim doktorum çok mantıklı bir şey söyledi o yüzden hiç kafaya takmıyorum zamanı,biz ve tüm doktorlar son adet tarihiyle hesap yapıyoruz ama doktorum dediki adet tarihinin üzerinede 10 gün gel öyle hesab yap,mesela benim son adetim kasim 11,doğuşum ağustos 12 gösteriyo,ama doktorum ağustos 25ine kadar bekleye biliriz dedi sıkıntı yok dedi,egerki 25i geçerse o zaman sıkıntı olurmuş sezeryana alınırmışım.İçini rahat tut,zaten bebiş geleceyi zamanı kendisi biliyo😍😘Sağ salim kucağına al İn şa Allah..😍😘