Mervis14 Canim bendede rahimagziyetmezligi var 2 tane kayip yasadim 12 haftada dikis atildi suan 20 haftalik olduk Senin kayip yoksa Doktor rahim agzini Ölcer progesteron Iyi gelir
ozlem000 Mervis14 cuma günü gidicez kontrole sadece progesteron verdi senin 2 kaybında farkedilmemişmiydi ?
ozlem000 Mervis14 iki hafta sonra gel kontrole dedi ama içim rahat etmediği için cuma günü 9 gün olucak o zaman gidicez