Yaseminilter Kızlar bebeğiniz için telsiz mi yoksa kamera mı aldınız ? Hangisi iyi sizce ? Kullandığınız memnun kaldığınız malzemeler var mı ? Tecrübeli annelerin fikirlerini bekliyorum ☺️
isimsizbebek Yaseminilter kamera aldık Xiaomi 360 olanından . Memnunuz biz kullanıyoruz birkaç aydır. Telefondan bağlanıyorsunuz o şekilde izliyorsunuz
Aygul01 Yaseminilter bende bulun boyle bir post açacaktım. İyi oldu. Bende hem ekranlı hemde wifili arıyorum yada kamera geç tek ekranlı acaba önerisi olan var m i
minikbebeklerim Yaseminilter İnvidyo kamera kullanıyorum 2 yıldır. Biraz pahalı ama çok rahat kullanıyorum
zeyzey95 Yaseminilter ben zaten benim yanımda yatacağı için kamera almıycam şimdilik gündüz uyurken kullanmak içinde telsiz almayı düşünüyorum
OlgaArslan Yaseminilter kameralı telsiz aldık motorola nın memnunum biraz geç aldığıma pişmanım keşke en başta alsaymışım diyorum şimdi ikinci geliyor nasıl olacak bilmiyorum 😅