tazeanneyasemin Kizlar bebegimde 1 tur kordon dolanmasi var. Son 8 gunum ama hala kanala inmedi yani karnim inmedi. Kordon tutuyo olabilir mi? Yani basina gelen varmi daha once??
Prensesss tazeanneyasemin tutmaz canm ben 3 tur kordonla doğrdm oğlumu ama inmedi asağı karnıma bastrp cıkardılar 1 tane de sıkıntı cıkmaz bence kızım da 2 turdu kordon indi hemen sıkıntı yasamadım
tazeanneyasemin AYYyy ins canim cok rahatladim Yani oma sikinti olmasinda ben herseye raziyim. Prensesss
Prensesss Kbr yok ya 2 de gayet rahat doğdu kızım ama 3 de inmedi oğlum simdki aklım olsa onu sezeryan yapardm