Syms Gebeliginde böyle bir sey yasayan var mi ? internette arastirinca cok kötü seyler cikiyo morelim cok kötü .. Ne yapabilirim buna kardi
zeyzey95 Syms yediklerine dikkat et canım şekerine baktır meyve az ye, hamur işi paketli gıda vs bunları da yeme düzelir inşallah ama genelde şekerden olurmuş
Syms zeyzey95 Afyonlu02 ins düzelir internette kromozom anomali down sendromu filan yaziyor ben ikili test filan da yaptirmadimm ama simdiye kadar hersey yolundaydi cok sükür , sadece suyu fazla ..:/
Afyonlu02 Benim de vardı aynı durum 26 haftalık iken abur cubur dan uzak durdum bol yürüyüş ile 1 ay da düzene girdi
Muberraonur Syms her şeye internetten bakma ya internete bakarsan baş ağırsı yazarsın kanser belirtileri diye insanı korkutur valla
Afyonlu02 @Syms bende 2 li 3 lü test yapmadım ilk başta amniyotik bant görüldü netten baktım baya kötü yorumlar vardı bende sonra herşey allahtan dedim bir daha bakmadım şuan 34 haftalık olduk herşey yolunda bin şükür rabbime