Merhaba anneler anne adayları sizlere bir sorum olucak 4 gün önce gebelik kan testi yaptırdım fakat sonuç olarak negatif dediler değerlerim 46 çıktı bir kaç arkadaşım hamilelik var çok yenisin dedi oğlumda yani 1. Çocuğumda böyle olmamıştı sizce varmıdır ne yapmayalım