mhbbbera merhabalar herkese ☺️ tatlı heyecan içinde olanlara sağlıklı doğumlar diliyorum isteyenler için dualarımı pozitif enerjilerimi gönderiyorum sorum şu size arkadaslar normal düzenim 21/8 son 2 adetim düzensiz oldu 1. sinde 24/10 2.sinde 15/8 suanda 17. günümdeyim ve göğüslerimde aşırı hassasiyet var ve şişme oldu normalde adet öncesi bu kadar olmaz test yaptım cıkmadı yine bi ihtimal hamiş olabilirim diyorum sizin yorumunuz nedir ☺️❓
Yaseminaras Bence bi kan testi yaptırın derim.benimde göğüslerimle aşırı hassasiyet ve ağrı vardı hamile kaldığımda umarım hayırlı haberleri alırsınız😊
DCY Birkaç gün daha bekleyip test yapmanızı, pozitif çıkarsa hemen bir doktora görünmenizi tavsiye ederim. Gecikme uzarsa ve evdeki testi düşünmeden de gidilebilir doktora. Ama bu süreçte hamiş gibi dikkat edin derim :) hayırlısı olsun hakkınızda.
mhbbbera DCY evet yememe dikkat etmeye basladım arkadasıma söylemiştim cayları kahveyi kes dedi dikkat ediyorum bi kac gündür ☺️ test için evet zorlayıp bikaçgün daha bekleyecem 😬😬 hayırlısı ile hamiş olurum inşallah
Kuralbebek Adetinden bi 10 gun gecikirse tekrar test yap o zmn belli olur bende ilk adet oldum bir ay sonra adet gunum gecikti bi kac gun sonra test yaptim ilki negatf cikmisti ondan sanra bi 10 gun bekledim tekrar yptim bu sefr poziyif cikti.
prenciss Adetim sekiz gün geçince kan testi yaptırdım pozitif çıktı .Adet beklediğim gün kahve rengi lekelenme oldu kasıklarim ağriyordu .En iyi belirti adet gecikmesi sanırım .İnşallah hamişsindir 😊😉