fatosd84 symslmz aç ya da tok farketmiyor gidince ense kalınlığı ve burun kemiğine bakacak doktorunuz sonrada kan alınacak
SnFk Hayır sadece gidip ultrasona giriyosun doktor ölçümlerini yapıyor. Sonra kan veriyorsun. Ben yaptırmamıştım. Doktorumda gerek duymadı.
SnFk Duyguscuk fark etmez. Normal ultrasona giriyosun. Tam kan sayımı yapmıyorlar aç gitmene pek gerek yok o yüzden.
Duyguscuk [silindi] Doktor görmüyorum yaşadığım ülkede. Hastane mektupla randevu tarihi gönderdi. Onda da yazmıyor açlik tokluk meselesi.