Merhaba herkese ben de iki gün önce doğum yaptım çok şükür 🤲🧿 normal doğum oldu sancıları çok çektim . Gece 1 de gittim hastaneye sabah 12:52 de doğum oldu. Baya sancılı geçti gece boyunca gittiğimde 2 cm açıklık vardı sonra 5 e doğru 4 cm oldu Yürüyordum hep ama sancım geldiğinde durup sağ olsunlar eşim ve görümcem belime masaj yapıyordu o biraz daha beni rahatlatıyordu sizin de yanınızda mutlaka birisi olsun. Artık sabah 9 oldu ben diyormuşum haydi alın diye hatırlamıyorum bile 😃 epidural yaptılar sancıları hafifletiyor yani biz öyle hissediyoruz nst de yüksek çıkıyor iyi ki de yaptırmışım doğum sırasında da bir şey hissetmiyorsun sonra doktorum geldi baktı hala 7 cm tamam dedi ben 9 cm yaparım demesiyle hemen ağar topar toplandılar doğumu başlattılar 😅 ebeler karnıma bastırdılar bir iki ben bağırdım tabi ki ama tavsiyem siz yapmayın aynı anda ıkındım ( ama epiduralin uyuşma etkisinden yaptığın okunmayı çok hissedemiyorsun ve zorlaştırıyor) 3. Denememde bebeğimi kucağıma verdiler ve çok güzel bir duyguydu dikişlerim var şindi ara ara sızlıyor ama çok şükür ben de normal doğumu tavsiye ediyorum 👍 doktorun da etkisi var çok iyi izmirliler için tavsiye ediyorum özel Sada hastanesi Özlem Özbilen 😍