baby3_ Kızlar transferimin 5. Günü şiddetli karında şişlik tansiyon düşmesiyle geldim. Akciğerlerime kadar sıvı toplamışım . Başına gelen var mı
Tekinnn baby3_ benim aşılama da olmustj canım hafif derecede atlattım 10 tane yumurta net büyümüştü diğerleri de 17mm falandı totalde 20 ye yakındı. Ciğerlerim falan su toplamadı sadece karnımın içi su topladı doktor iyi olmama şaşırdı. Ağrım vardı ama genel olarak iyiydim nasıl iyisin diye şok geçirmişlerdi
Mucizeye_yolculuk baby3_ benim olmuştu çok şükür şuan 37+1 haftalığız zor günlerdi 8. Haftaya kadar oturarak uyumuştum ayrıca ümitlendirmek gibi olmasın ama transfer sonrası ohss tuttuğu anlamına geliyor diye biliyorum doktorum öyle demişti 🥰
Adedul Herkese farklı ohss sendromları olabiliyor, benim over torsiyon olmuştu. Acil ameliyata alınmıştım. Tüp bebekte nadir de olsa böyle riskler var malesef.
Adedul baby3_ yok benim sağ yumurtalığım aşırı şişmişti ve kendi etrafında 5 tur atmış tüpleri de sıkıştırmış. Ama şişerken de üzerinde kistlr oluşmuş çok fazla. Doktorum ameliyatta hepsnin patladığını ve çok kanama olduğunu söylemişti