emineserkan2020 33 haftalık olduk kızlar her tarafıma baskı yapmaya başladı idrarım geliyor gibi oluyor hep ama akmıyor mesaneme baskı yapıyor sanırım sıcaklar bir taraftan zorlaşmaya başladı sanki sizde durumlar ne şekilde
UrasEgeninannesi emineserkan2020 çooook sıcak, hiç olmadığı kadar sıcak ve esmiyooor 🤦🏻♀️ Oluk oluk terliyorum tabiri caizse 😅
bebegim_28 emineserkan2020 duş ve klima işin kötü tarafı kendi evimde banyo kokuyor bana (koku hassasiyeti geçmedi) girmek istemiyorum anneme gidip duş alıyorum 😁😁
dorukhan_nehirada_moms emineserkan2020 18 haftaligim ama dayanamiorum sicaga aksama kdr ictigim suyun sodanin haddi hesabi yok mahvolduummm ama yinede sabir diyorum saglikla gelsinde ben raziyim sicaga sogugu sevmem zaten 😊😊aama hamilelikte cok rahat oluo ilk gebeligim kisa gelmjsti mayista dogurmustum cok rahattim
Emvey emineserkan2020 31+4 olduk prensesimle. Valla yanıyoruz çok sıcak 🥵 rabbim affetsin… her taraflarım yapışıyor yürümek bile işkence oluyor 😣🤭😄
RuzgarsMommy Dayanamıyorum sıcağa valla 33 haftadayim ilk defa zorlaniyorum ilk defa kendimi hamile gibi hissediyorum evde sıcaktan bayılıyorum koltukta esmeyince :/ cok zor uyuyorum bide ağustos da dogurcam nasil olcak :/
CerenNisaSecilmis emineserkan2020 gitmiyor ne günler geçiyor ne geceler geçiyor. Zaten geceleri dönmekte zorlanıyorum sırt ağrısından adam akıllı uyuyamıyorum birde sıcaklar yüzünden nefes alamıyorum
Oglunubeklyenanne emineserkan2020 39.haftadayız çok kötü sıcaktan hiçbişey yapamıyorum bunaltıyo sıcaklar🙈
ek-istanbul emineserkan2020 sıcaklar nasıl gidiyor diye sormuşsun ama gitmiyor kuzum😂 sancım vs hiç bişeyim yok ağrılarım yok ama sıcaklar beni mahvetti
A_ys6604 emineserkan2020 15 haftalıgim göğüslerim altı kipkirmizi piştiiii 🤮🤮🤮 travazol badem yagi vs geçmiyor ne yapcam bilmiyom bildiğiniz memelerimin altı yarım karış aşağısına kadar kıpkırmızı isilik kaşına kaşına öluyorum geceleri üstsüz yatıyrm mahfoldum daha şimdiden
Hulya_ emineserkan2020 34+5 im bende ve çok sıcaakk😬 Gece sıcaktan uyuyamıyorum birde sürekli tuvalete gitmekten tabi 🙄
Melek-kaim-15 Uykuya hasret kaldım 🤦 teskere alacak asker gibi Şafak sayıyorum hayırlısıyla bitsin bu süreç diye