Ozzzz Canım taammm olarak aaynısı 5 gün önce ve dün iki kez bana da oldu. Bacaklarımdan aşağı incecik bir şeyler sızdı gitti. Bana da demişlerdi ki, herkesin suyu bir anda patlamaz, sızıntı şeklinde de gelebilir. İlla bir anda boşalacak diye bekleme dediler. O yüzden suyum mu geldi acaba diye panik oldum. Hadi ilkinde yanlış anlamışımdır dedim, acele etmeyeyim Bi daha bakayım dedim. Bekledim bekledim gelmeyince ilkinde gitmedim hastaneye. Ama ikincisinde ilkinden daha çok geldi ve bunu da yanlış anlamış olamam herhalde diye doktorumu aradım. Hemen hastaneye gel dedi, alttan baktı karnımdan bastırdı, bekledi biraz daha, yok suyun gelmemiş daha dedi. Nst’ye bağladı her ihtimale karşı. Yine bir şey yok. Havalar sıcak olduğu için terlemiş veya idrar kaçırmış olabilirsin dedi. Bu da böyle komik bir anım olarak kaldı 😄 ve çok okudum burda aynı böyle olanları. Ama tabiiki senin suyun gelmiş de olabilir. Dedikleri gibi turnusol kağıdı gibi bir şey satılıyormuş eczanede ondan alabilirsin. Ya da hastaneye git doktora sor vs. Sonuçta gerçekten suyun sızmış olabilir.