Mevoo benim hic bakilmadi acilma olup olmadigina. Surekli nst ile kontrol oluyordum, bebeklerin suyu iyiydi. Ben agrilari hissediyordum epey, hastanede bir gece kaldim 32. Haftada ciger gelistirici de yapildi. Size de yapilir muhtemelen. Hastanedeki tedaviden sonra sancilarim azaldi, evde yattim ondan sonra: dinlendikce de azaldi sancilar. Kasiklara cok baski vardi, 5 dakika yurusem sanki dogum baslayacak gibi hissediyordum. Son donem hastaneye de tekerlekli sandalye ile gittim. Zordu ama geciyor, stres yapmamaya calisin🙏 Umarim guzel olur her sey🙏