UrasEgeninannesi Rmysa_05 genelde anestezi doktorları istemiyorlar canım lens vesaire varsa çıkarttırıyorlar ne olur ne olmaz diye. Ama sen yine de bi konuş sor istersen :) bazen insiyatif gösterebiliyorlar:)
Humaninannesi20 3.75 im bunu ben de merak ediyorum bugün aklımdan geçti 😂 Zorunlu kürtajım olmuştu daha önce ona lensle girmiştim bayılıp ayıldığımda yapışmamıştı