Filiz56 Kızlar ne olucak bu ayaktaki şişlik 30 haftalık hamilelik ve çok fazla ayak yanması ve şişliği var bende aynı sorunla müzdarip olan varmı
UrasEgeninannesi Filiz56 ben ben beeen. Bolca dinlenmeye de çalışıyorum. Herşeyden önce bu sıcak mahvediyor beni 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
fnsckn Filiz56 evde soğuk hava makinesi var onu çalıştırıyorum gündüzleri artık biraz ferahlatıyor ayak yanmalarım için 🙏🏻 Şişlik için bol su, az tuz
Nino Filiz56 ben de aynıyım 36 numara ayağım bildiğin 39 oldu tombiş bişe oldu pofidik ama parmaklarım uyuşuyor
1989-- Filiz56 bende surekli ayaklarimi suya islıyorum surekli terlemekten degisik nir hal aldilar anlam veremiyorum tuhaf bir koku oluyor surekli sirkeli suyla yada karbonatli suyla yıkıyorum hic boyle bisey olmamisti bana