Tugce1803 nnt28 Hamile olabilir, bu testin bozuk olduğunu değiştirmez. Testin üstünü okursanız orda da görürsünüz.
Edibaby Testi doktora götürdüm arkadaslar test bozuk değilmiş. :)) herkese teşekkürler boşuna polemik yapmayalım
Edibaby Belirtim hic yoktu sadece regl belirtisi gibi göğüslerimin yan tarafı agrıyordu bide hiç yaşamadıgım şey oldu. Örümcek damarlarım görünür şekilde cıktı ağrı yaptı kollarımda