happylife Merhaba arkadaşlar. Adetim 3 gün gecikti test yaptım fakat negatif çıktı, biraz daha mı beklemeliyim ?
Kuralbebek Bi kac gun en fazla bi 10 gun bekle bakalim ben bi 10 gun beklemistim ondan snra yaptim pozitif cikti sonra hastanede yaptrdim smdi 11 haftalik hamileyim rabbim hayirlisiyla isteyen herkeze nasip etsin ins.
happylife Bugün 4. Gün tekrar yaptım ikinci çizgi silik çıktı. Ve hafif kahverengi leke geldi. Ay bilmiyorum sabırsızlıktan ölücem :(