Arkadaşlar bebeği kanala giren var mı belirtileriniz neler bebeğim haftalardır doğum pozisyonunda en son kanala girmeye zorluyor demişti doktorum sanki şu 2 gündür girdi gibi hissediyorum merak ettim net bir belirtisi var mıdır ? 36.haftamdayım bu arada 🙏