pelinsss Gulbenn benim doktorum bana izin vermemişti. Bebeğe bir zararı olacağından değil ama cildiniz bu dönem çok hassas enfeksiyon kapabilirsin, iz kalabilir, yara olabilir demişti. Doğurmayı bekliyorum bende 🙄