Eda35 Selam kızlar, 19 haftalığım, kız bebiş bekliyorum 💖 park yatak aldım. Ancak Bebek odası da yapmak istiyorum. Bebeğin odasına ikea beşik veya montessori yatak almak istiyorum. Sizce hangisi daha kullanışlı olur? Önerilerinizi bekliyorum ☺☺☺