Sedao bende ikiz bekliyorum 12.haftada ikili teste soldaki bebeğimde görmüşlerdi, endişelenmem gereken bir durum olmadığını söylemişlerdi, 20.haftada renkli ultrason yapıldı ve kendiliğinden yok olmuştu, tek başına sağlıksız bir durum için yeterli değil, her kontrolde bakıyoruz ve hiç bir şey görünmüyor çok şükür şuan 35+3 olduk, kısmetse 9.mayista sezeryanla paşalarımı inşallah sağlıkla kucağıma alacağım.. .