Merhaba kızlar bir hafta önce ikili test için gittiğimde doktorum bebeğin hareketlerini henüz hissedemeyecegimi ancak 16. Haftadan sonra farkedebilecegimi söyledi. Hem ilk çocuk olmasından hemde balık etli olduğum için hissetmem mümkün olmadığını söyledi. Benim şiddetli mide bulantilarim var ve kusuyorum çoğunlukla. Kustuktan sonra karnimda tık tık atmalar hissediyorum. Onun haricinde mesela yatiyorum diyelim yan döndüğümde karnimda yine aynı şeyi hissediyorum. Ben bunun bariz bebek hareketleri olduğunu düşünüyorum. Yanılıyor muyum😕 Benim gibi olup aynı şeyleri hissedenler var mı ?😊