DidemYldrm Dilaa bebeğinin kilosu o kadar az değil canım iç karnın geniştir ondan Benimde 24 haftam bitti daha yanı minicik göbeğim var 1-2 aylık sanıyor herkes
Asli91 Dilaa iç karnın büyüktür.Benimde 6 ayım bitecek top var önümde resmen.Her gören ne küçük karnın var diyo 😒
Eroluntombisi Dilaa bende 33 haftaligim kilosuna da doktor gayet iyi dedi ama karnım çok çıkmadı hala hamile olduğumu fark etmeyenler var hem kocaman bir gobis hayal etmiştim hayallerimdeki gibi olmadı 😁
BeyzaEnes Bende 36 haftadayim bebegim 2.200 kilo karnimda sanki 6 aylik gibi kucuk aynalara hic bakmak istemiyorum morelimde cok bozuk millet hamilemisin diye soruyolar evet dedigimde sasiriyorlar cok sinirlerim bozuluyo agladigim bile oluyor
Dilaa BeyzaEnes bana da çoğu insan kız senin karnın niye Yok falan diyor da doğumuma az kaldı şimdi hiç umursamıyorum onları bosver takma bende çok ağlamıştım
Dilaa Eroluntombisi bende öyle bi göbek hayal ettim hep amaaaa 😂 doğuracağım çok az kaldı CANIM gören sen hamile misin diyor 😀
Dilaa Kabukcular CANIM bende var ama çok az var hem karnım küçük hem çatlaklık var bari biri olmasaydı dimi 😀
Dilaa Keriminmutluannesi evet canım kilosu az alamıyor kilo bebek haftaya Doğum yapacağımı söyledi doktor yani en geç haftaya olur dedi açılmalarım var nst de sancılarım çıkıyor vs
Gazel İç karnınız geniştir benimde büyümüyor ilk gebeliktede büyümedi anlıyorum sizi insan heves ediyor biraz karnı çıksın diye ama sağlıklı olsunlarda fit anneler oluruz bizde
Burcuckc Dilaa kaşar ve muz ye bol bol canm kilo almada cok işe yarıyor gerçi doğuma az kalmış ama olaun cok buyuk bır karın ve cok kilosu olmasn sağlıklı olsunlar sağlıklı doğsunlarda 🙏🏼
OktayEsenglBa Sağlıklı olsun karnınız büyüdükçe herşey kısıtlanıyor kıyafet bile bulamıyorsunuz benim göbek aldı basını gidiyor 6 aylığım ama gören Doğumun gelmiş diyor 3 ay sonra hayatla bağlantım kesilecek galiba 😂😂
Senaakif Dilaa 37 haftalık hamıleyım kımse hamıle olduğumu bıle anlamıyor bu bi sorun degıl aksıne guzel bısey bence daha rahat hareket edıyorum daha rahatım karnının ıcı genıstır bunlar ufacık seyler takmayın bu zamanlarda
Kaansinem Dilaa benimde 3.ayim ama 5.6 aylık gibi duruyo iç karin meselesi canim benim iç karnım küçük heralde seninki daha büyüktür ondan yani sorun yapma kendine
Dilaa Keriminmutluannesi paylaşacağım insallah allah herkesin kucağına sağ Salim versin yavrularımızı CANIM ♥♥