Boncuk08 29+3 hamileyim rahim kısalığı çıktı 200 mg günde 4 defa alttan proğestoron kullanıyorum böyle bişey yaşayıp erken doğum yapan var mı
Songulsevukk Boncuk08 bende de var yata yata 35. Haftaya geldim hala kullanıyorum progestan inşallah vaktinde gelir yavrularımız😔
Dzeyy Boncuk08 canım kısalığın çok değil ilaçlaronı düzenli kullanıp iş vs yapmayıp yatıp dinlenirsen allahın izniyle sağlıklı sıhhatli bir şekilde zamnında kavuşursun yavruna hiç sıkma canını rabbim evladını sana bağışlasın inşallah ♥️
Arinna Boncuk08 Benim 30 da başlamıştı canım. Hastanede yatmıştım ciğer geliştirici vs oldum adalat diye bir ilaç vermişti doktorum 4 saatte bir içiyordum. Bu sürede de yattım dinlendim ve bebeğe kilo aldıracak ne varsa yedim. İlaçlarlmı düzenli kullandım. 36 ya kadar dayandı şükür. Doğum yaptım
Ehnr Boncuk08 daha yeni mi çıktı detaylida nasıldı.Benim çıkmamasına rağmen eğer o hun çok yorulduysam mutlaka alttan progestan yapıyorum kendime
Ozgephlvn Bende burada bekleyim 34 haftalığım bendede çıktı fakat sadece uyurken kullanıyorum ben kısalığınız kaç cm ?
Masaltugba Songulsevukk yatarken ayakları yukarı kaldırma yapıyor musunuz. Doktor bana dinlen dedi ama ayaklarımı bir türlü ayarlayamıyorum
Esinymn 30 haftalık ya bende de rahim kısalığı oldu 23.5mm. Progestan ve magnezyum kullanarak 36+5 e geldim elhamdulillah üzülmeyin stres yapmayın düzenli ilaçları kullanın Allah’ın izni ile iyi olursunuz🌸
Hayalhazal Esinymn canım magnezyum suda eriyen mi bana da verdiler sabah öğlen akşam diye progestan da suan 31+3
Merdgn Arinna Benim de 32de başladı.. 34de 1.5 cm dedi bugün yine yatıyorum hastanede 😔 Küvözde kaldı mı bebeğiniz peki?
Arinna Merdgn Kalmadı canı çok şükür. Ciğer geliştirici falan doktorum sağolsun çok iyiydi çok iyi baktı banada bebeğimede
Arinna Merdgn İnşallah iyi gelir canım bir sorun olmaz. Olumlu düşün sen. Bol bol kabak çekirdeği ye bak doktor bana öyle demişti