Akıntı geliyorsa kendine has bi kokusu olur ama ve illaki yoğunluk vardır yada miktardan anlaşılır ama bebeğin suyu kokusuz ve biraz yapış yapış ve normal şu gibi bi ıslaklık oluyor öyle akinti kadarda az gelmiyor ama ihmal.edilmemesi gereken bi konu sağlıkla alın hepiniz bebeklerinizi kucaginiza insallah😊