Nisan’ın 16 ınde kurtaj oldum. doktor 1 ay korun denemeye basla dedı başladık. 2 aydır 25 günde 1 adet oluyorum. Kurtajdan önce hep 29 30 günde bir olurdum. Neyse en son 4 Haziran’da oldum adet. sonra denemeye başladık yıne. 9unda 12sınde ilişki oldu sonra esımde enfeksiyon cıktı 15ıyle 21ı arası antibiyotik kullandık o ara korunduk. sonra 25ı 26sında 28ınde korumasız ilişki oldu.oncekı 2 aya gore 29unda olmam gerekirken bugun 1ı hala adet olmadm nıye boyle oldu anlamadm gebelik desem bu kadar karmancorman ilişkiyle kalabılme ıhtımalım var mı onuda bilmiyorum antibiyotik mı etkiledi yoksa eskı döngüye mı döndüm anlayamadım yardım edın