Selam kızlar, bi kaç gün önce öğrendik cinsiyeti, kızımız oluyor❣️🥰
Annesi olarak ben kız olduğunu öğrenir öğrenmez adını koydum, kızımın adı “Yaz☀️” olacak, ama eşim yanına bi isim daha ekleyelim dedi, tabi ki babası olarak onun da istediği bir isim olsun istiyoruz yanına, önerileri bekliyorum🥰🌺