Kızlar ben 16 haftalık gebeyim14.haftamda kız %70 dedi doktorum
15.haftamda kontrole gittiğimde
Erkek ama kıyafet filan almayın emin değilim dedim bebeğim sürekli oturuyor o yuzden net goremiyormuş dr.sizce bebegimin oturur pozisyondan vazgeçmesi için ne yapmalıyım.