Bugun ayrintili konturolumuz vardi . 22+2 yiz bu arads haftamız. Dr cinsiyete geldigimizde cikinti var ama kesinlestiremiyirum emin olamadım diyir . Ya nu nedir 23. Haftasinda halen cinsiyet acaba mı denir mi . Kizda olbilir erkekde dio cikinti vae bakin diyip bana gosteriyor ben almadim artik kacinci gdisim ve artik net bi cvp verilmez ki ki ya 😭 koskoca dr bn emin olmadim diyor . Basina boyle geln var mi cikinti var diyip de cikintyi gordum bnde kordon olabilir diyor bn bu cocugun cinsytini nasil ogrenicem erkek gbi ama bekliylim duyir ee doguma az kldi zaten gerek yok ducektim