Merhaba sevgili anneler ve anne adayları,
Normal gebelikle ikiz bekliyorum😊 20 haftadayım ancak malesef 13 haftadir isler pek yolunda gitmiyor. Bebeklerden birisi digerine gore daha fazla gelisiyor. 13.haftada iki bebek arasindaki fark %30 cikti. Bu haftaya kadar bu fark sabit kaldi ancak en son kontrolumde bu farkin %40a ciktigini ogrendim. Doktorum ikisi icinde durumun cok kritik oldugunu 25. haftaya kadar yasarlarsa kucuk olanin kordonunu baglayabilecegini ama buyuk olan icin de yine buyuk bir risk oldugunu soyledi. Basina boyle bir durum gelen var mi veya yapabilecegimiz bir sey😞??