Ayten179 Kizlar 29 haftaya yeni girdim ama son iki haftadır falan lekelenme oluyor bende sizlerde de var mı acaba
UrasEgeninannesi Ayten179 canım bende çok şükür hiç böyle şikayetim olmadı 29.haftam bitecek. Ama sen bunu ihmal etme önemli olabilir
Anneolacagimben Ayten179 Dr a danışın lütfen normal olmayabilir lekelenmenin her türlüsü Dr muanesi gerekir
Ayten179 SelinAli hayır en son gittigimde çok az oluyordu o kadar önemsemedim ama sanki iki haftadır daha çok gibi çok fazla da değil de yine de var normal mi başkalarında da oluyor mu diye önce burada sorayım dedim
SelinAli Ayten179 anladım canım sorbelki bilen birileri vardır doktorunu ihmal etme yine de mutlaka sor derim
Ayten179 UrasEgeninannesi Dediğiniz gibi ben doktorumu arayayim olmazsa ilk hamileliğim korkuyorum herseyden