Emvey Kubragdkl61 zorluyor ya yürüyüşte yapamıyorum canım çok yanıyor ayaktayken 😣normal Doğuma engel değildir inş tek korkum o 😕yoksa dayanırım acıya. Rahim kısalması da var korkuyorum biraz.sağ Salim alırız yavrularımızı kucağımıza 🤲🏻🤲🏻😇😇😇
Kubragdkl61 Emvey amin insallah canim rabbim sifa versin bebisleri dusundukce zaten cekilen zorluklar gelmiyor insanin aklina😇
Busra221 Emvey bende normal doğuma engel olucak diye cok korkuyorum valla. Sezeryan piskolojimi bozabilir😔 benım öyle bi zorlama yok yürürken falan ama bazen ağrı yapıyo bakalım doktor ne dicek
Emvey Busra221 inşallah bi sıkıntı olmaz normal fırtlatıveririz yavruları 🤭😄 bakalım bende haftaya gidicem herşey yolundadır inş 🤲🏻🌸😊
Vijdan Normal doğuma engel olabiliyor diye biliyorum benim bacaklarim da vardı özel bölgemde oluştu benimde dr unuza soylemedinizmi ilaç veriyor coraspirin ve daflon verdi daflonu kullanmadım doğumum sezeryan zaten dr a danışmanizi tavsiye ederim
Kubragdkl61 Doktor dogru durust bilgi vermedi zaten hic memnun degilim ilacta vermedi buyuyebilir dedi doguma engel degil dedi pek tatmin etmedi konusmalari kizlar 😑
Kubragdkl61 Busra221 aynen ya hem diyoki fazla buyurse kesilince cok kanama yapar dikmesi xor olur hem diyo engel degil