gulsahinn93 benimde kanama alanım vardı, boyutunu bilmiyorum ama doktor bana rahmin göl gibi şuan demişti yani epey büyüktü demekki, benim dışarıya kırmızı kanamamda vardı ama geçti çok şükür, biraz uzun sürüyor geçmesi hatta geçsede tekrarlayabiliyor