reyhankent canım 22.haftada detaylıda ilk net gördü dr plasenta rahim ağzını kapatıyordu,26.haftada yoğun kanama yaşadım sonra 30 da,31de hep kanamalı geçiyor erken doğum olacak hastanede yatıyorum kanama duruyor çıkıyorum şu an 32+1oldum,34-37 haftalarda alırız artık dedi dr,hep yatıyorum dikkatliyim inşallah dayanırız zamanında doğarlar