Ozlmece22122 öncelikle geçmiş olsun kuzucum ve korkma.Haftan küçük değil.25-26. Haftalarda doğupta sağlıklı olan bir sürü bebiş var 🤗 Tabiki ne kadar anne karnında kalırsa bebek , o kadar iyi.Bol bol dinlen, kendini yoracak işler sakın ola yapma.Stres en büyük düşman.Rahat ol, bak ciğer geliştirici de yapılmış Allah ın izni ile kuvözde de kalmaz 1-2 hafta daha bebişin içerde sabrederse 🙂 Sağlıcakla kucağına alırsın inş cnm