Arkadaşlar, 36+6 haftaligim ve bikac haftadır acaip sıcaklık terleme bu sebepten hergun duş aliyorum istisnasız, bazen de günde iki defa almış oluyorum. Dayanamıyorum sıcağa. Bu kadar sıcaklık da iyi değil erken doğuma sebep bile olabilir diyorlar. O yüzden tedirgin oluyorum. Var mı bu konuda bilgisi olan acaba.